close
قصص رائعة

اتخانقت انا ومراتى

 

رواية اتخانقت انا ومراتي كاملة
اتخانقت انا ومراتي في وقت متأخر المشكلة اتطورت بينا ومديت ايدي عليها فنزلت وسابت البيت وانا محاولتش امنعها استنيت ساعة كدا وبعدين نزلت ابص عليها وقعدت الف في الشوارع بس ملاقيتهاش رنيت علي اخوها اكتر من مرة عشان اشوفها كلمته ييجي ياخدها ولا لا مردش عليا وبعدين رنيت عليها راحت مكنسلة قولت يبقي اكيد قابلت اخوها شحنته مني ومش عايزين يردوا المهم جيت راجع مروح لقيت اخوها بيرن عليا وبيقولي في حاجة ولا ايه ..

فبقوله اختك عندك
قالي لا وايه اللي هيجيبها عندي في ساعة زي دي دي عمالة ترن من بدري بس انا كنت نايم وصحيت جيت ارن عليها لقيت تليفونها مقفول هو في حاجة حصلت ولا ايه !!

كلامه خوفني قفلت معاه وحاولت ارن عليها لقيت تليفونها مقفول جربت تاني ردت عليا قالتلي بصوت مهزوز تعالي خدني بسرعة من هنا انا في شقة فالمكان كذا كذا استغربت جدا شقة ايه وايه اللي وداها هناك الحتة دي بعيدة عننا اوي وايه السبب في كده ! وصلت هناك مع الفجر كده حاولت اوصلها او ارن عليها تاني مبتردش وصلت العمارة اللي قالتلي انها فيها كانت عمارة وحشة جدا وزي ما تكون هتقع وشكلها مبوظ منظر الشارع ايه اللي جابها هنا في المكان ده !! ده احنا عمرنا ما كان لينا اختلاط بحد..

 

 

لقراءة تتمة القصة اضغط على الرقم 2 في السطر التالي 

 

1 2 3 4 5 6 7 8الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى